Darmowy Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać darmowe porady żywieniowe oraz informacje o nowościach na stronie i promocjach, zapisz się - to nic nie kosztuje!

  • Zainwestuj w swoje zdrowie i dobre samopoczucie

    Doradztwo żywieniowe

    Jeśli...

    • planujesz zrzucić zbędne kilogramy, bądź przytyć odrobinkę,
    • jesteś przyszłą lub karmiącą mamą,
    • chcesz zadbać o swoją urodę i podkreślić swoją kobiecość,
    • sport to Twoje hobby
    • jesteś zapracowanym biznesmanem
    Idealnie trafiłeś!

    Jeśli potrzebujesz porady dietetycznej dotyczącej swego stanu zdrowia, cierpisz na: zespół jelita drażliwego, masz nieustanne problemy z żołądkiem, zgagą, cierpisz na zaparcia, nadciśnienie, podejrzewasz u siebie cukrzycę, celiakię lub alergię, problemy z tarczycą, wątrobą lub zaburzenia hormonalne - zadzwoń i umów się na spotkanie.

    aktualne-promocjePrzekonaj się, że dieta nie musi oznaczać monotonii na talerzu.
    Indywidualne podejście do Klienta i wspólnie dobrany program żywieniowy to podstawa Twojego sukcesu.

  • Jarmuż

    altJARMUŻ – warzywo liściaste, z rodziny kapustnych. Niskokaloryczne, a odżywcze ;)
    Dostarcza zaledwie 28 kcal w 100g ugotowanego warzywa.
    Jarmuż posiada silne właściwości przeciwzapalne i przeciwnowotworowe.
    Bogaty jest w karotenoidy (m.in. betakaroten, luteinę ) chlorofil, błonnik, kwas foliowy, wit. K i C, wapń, żelazo, potas, fosfor, magnez.
    Witaminy K i A są witaminami odpornymi na wysoką temperaturę, dlatego też gotowanie nie powoduje ich strat.
    Ze względu na zawarte w jarmużu szczawiany powinny go unikać osoby zmagające się z kamicą szczawianową, czy dną moczanową.

     

    Jarmuż to nie tylko kapusta ozdobna, a zatem - co z nim zrobić, mała podpowiedź tutaj...

    więcej…

    Kapusta

    alt

    Idealna podczas odchudzania 100g zawiera zaledwie 27 kcal, a kiszona jeszcze mniej bo nawet 14 kcal

    Kapusta biała, kiszona, włoska, lodowa, czerwona, brukselka, brokuł, kalarepa, czy jarmuż?
    Gotowana, duszona, smażona... Co tu wybrać?
     
    Kapustę najlepiej jeść na surowo w postaci smakowitych surówek, czy świeżo wyciskanego soku,  w towarzystwie innych warzyw lub owoców ;)
    Zachowuje wtedy najwięcej witamin i składników mineralnych w które kapusta obfituje.
    A są to: wit.A, B1, B2, B6, C, E, K, PP,  składniki mineralne: fosfor, mangan, cynk, miedź, siarka, potas, kobalt, fluor, chlor, jod, wapń, żelazo, sód, kwas foliowy, aminokwasy oraz błonnik pokarmowy który wymiata zbędne produkty przemiany materii z naszego organizmu.

    więcej…
  • Naturalne termogeniki

    – jak podkręcić spalanie tkanki tłuszczowej?

     

    Termogeniki są to substancje, które wpływają na termogenezę naszego organizmu. Proces ten charakteryzuje się zwiększonym uwalnianiem ciepła z organizmu, co powoduje wzrost tempa przemiany materii i w efekcie spalanie tkanki tłuszczowej. Do termogeników zalicza się m.in. kofeinę, guaranę czy sprzężony kwas linolowy CLA. Substancje te mogą wykazywać działanie podobne do działania niektórych hormonów odpowiedzialnych za metabolizm.

    więcej…

    Piękna skóra zimą

     

     Zadbajmy aby nasza skóra w środku zimy była piękna i promienna. A zatem podejdźmy do tematu kompleksowo - nie wystarczy bowiem pójść do solarium lub spędzić kilku godzin na stoku aby nasza cera odżyła...

    więcej…
Galatea - Wszelkie prawa zastrzeżone 2009              wykonanie: Reverselogic